Inici i benvinguda

Aquest bloc neix amb la intenció de compartir un espai amb gent a qui li interessi principalment el teatre, tot i que també hi trobareu escrits sobre música, literatura o cinema, entre d’altres aspectes.
Espero que gaudiu d’aquest espai en la mateixa mesura que jo provaré de gaudir-ne també.
Una abraçada a tothom,
Jordi
Anuncis

4 pensaments sobre “Inici i benvinguda

  1. Hola Jordi, benvingut al món dels blocs! Després d’aquella temporada a Cardiff és maco que ens tornem a trobar, ni que sigui virtualment. Ja saps que fa dos mesos que vaig obrir el meu, de bloc, de manera que aquest dosmesó et desitja molta continuïtat i molta participació. Ah, i compte que enganxa!T’enllaço com un dels blocs visitats i que m’han agradat. Salut.

  2. Hola guapo! No m’havia animat mai a escriure al blog de ningú però tractant-se de tu, he decidit abandonar la meva blogvirginitat i participar en una crec llarga i motivadora trobada virtual on els comentaris en general però, sobretot teatrals,no hi faltaràn! Un petó immens pels tres!!

Deixa un comentari

